In conformitate cu Instrucţiunea nr.26/E6946/A.Z./31.08.2010, privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013, Anexa 1, Formul Cetatenesc pentru Actiune Sociala si Educatie Civica cu sediul in Rm Valcea, Bd Tineretului, Nr.1B, Casa Tineretului, etaj 4, camera A va invita sa depuneti ofertele dumneavoastra pentru achizitia de consumabile proiect: hartie xerox, toner, flipchart, mape, agrafe de birou etc.
Surse de finantare: Fondul Social European si contributia eligibila a beneficiarului.
OBIECTUL ACHIZITIEI: Achizitie consumabile proiect: hartie xerox, toner, flipchart, mape, agrafe de birou etc. – cod CPV – 30 19 20 00-1
Procedura aplicata : prospectarea pietei – studiu de piata.
Termenul limita de primire a ofertelor este: 10.03.2012, ora 16.00.
Specificatiile tehnice se gasesc in format electronic la adresa www.fcasec.ro sectiunea achizitii.
Pentru stabilirea ofertei castigatoare se va aplica criteriul: pretul cel mai scazut.
Data publicare anunt: 29.02.2012
Data şi ora limită pentru solicitarea clarificărilor: 06.03.2012 ora 14
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa contactati achizitorul.
Date de contact:
Adresa: Rm Valcea, Bd Tineretului, Nr.1B, Casa Stiintei, etaj 4, camera A, ORELE 10-16
Tel: 0721 81 24 98
FAX: 0040350431578
e-mail: [email protected]
Persoana de contact: Udrescu Ana Maria
Investeste in oameni!
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin
Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa Prioritara 2 “Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”
Domeniul Major de Interventie 2.1 “Tranzitia de la scoala la viata activa”
Titlul proiectului: “Dezvoltarea abilitatilor practice de folosire a instrumentelor de plata in activitatile economice ale unei intreprinderi”
Contract POSDRU: 109/2.1/G/82620